top of page

Recent Posts

Archive

Tags

Nőkről másképp

Itt a nagy igazság! Nőkről végre valaki másképp - sokat gondolkoztam ma reggel, mit írjak a nőnap alkalmából, de ennél tömörebben és igazabban nem tudnám megfogalmazni.

"Ha a gazdaságnak, ha a pénznek túl nagy értéke van az életünkben, akkor a világot egy maszkulin domináns társadalom határozza meg és akkor nem marad hely a feminin energiáknak. A nők elnyomják magukban a feminin oldalukat, a sikerességért cserébe, mert a sikert a pénz határozza meg. A nők nőként érjenek el sikereket, ne férfiként! Olyan világban éljünk, ahol a nő 100 százalékosan nő lehet és úgy sikeres lehet. Ne játsszák meg a nők, hogy ők férfiak, ne csináljanak úgy, mintha!...Ne engedjük, hogy a pénz irányítsa és uralja a világot!"

Én szeretek nő lenni, utálom, ha a férfi energiáimat kell jobban mozgósítani vagy, ha olyan a társam, aki mellett nem élhetem meg teljes mértékben a nőiségemet. Tol minket a társadalom valamerre, ami senkinek se jó, se a nőknek, de a férfiaknak sem. A nőkből férfiak lesznek, a férfiakból nők. A nőkben elszabadulnak a férfi energiák, a férfiakban pedig a női energiák. Az egyik a másikból következik és sajnálom, de azt kell mondanom, erről nem csak mi nők tehetünk, ezt közösen hoztuk létre és egyetértek teljes mértékben Sadhguruval, hogy a technológiai fejlődés miatt lett ez így. Nekünk nőknek nincs már szükségünk a férfi erejére, mert mindent megcsinál helyettük a technológia. Én nem szeretném ezt elfogadni. Merjünk nőnek lenni! Merjünk a gyengébbik lenni, főleg ami a fizikumot illeti.

Szeretem, ha előre engednek. Ha kinyitják nekem az ajtót. Ha bevásárolnak nekem. Ha rendelnek nekem. Ha felfúrják nekem. Ha megszerelik nekem. Ha kijavítják, megbütykölik, fölássák, összeszerelik. Ha gondoskodnak rólam. Ha kitalálják helyettem. Ha segítenek dönteni. Ha meghatározzák az irányt.

Vannak még ilyen férfiak?

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page