top of page

Recent Posts

Archive

Tags

Levelet kaptam

Sok üzenetet kapok, de az alábbi nagyon nagy boldogságot okozott most a tábor után. Ezért hiszek a táborok erejében, az elvonulásban. Ezért hiszek abban, hogy el kell menni, hogy az emberben megtörténjen az igazi változás. Ez a tábor engem is nagyon megérintett, nagyon a hatása alatt vagyok még mindig, fog, tart, nem ereszt. Tegnap alig tudtam valamit csinálni, ami nem csak a fáradtság, hanem a sok egyéni karma és az a közös, amiben mind együtt áramoltunk, bennem is mély nyomokat hagy.

Éljenek a jógatáborok!

Akkor álljon itt Gabi levele, aki olyan szépen összefoglalta azt, amit én is mindig érzek, tapasztalok ♥:

"Az elmúlt hétvégén rengeteg dolog történt velem. Jógatáborban voltam, ahol 33 csodálatos emberrel "lélegeztünk" együtt. Jó volt kiszakadni a hétköznapi életemből... Együtt mantrázni, hajtogatni, nevetni, jógázni és hallgatni a csendet. Hisz a csend hallható és érezhető. Bár nehéz volt ott a csendre hangolódnom, mégis mikor körülvett, csodás érzés támadt bennem, s bárhova néztem gyönyörű emberek mosolygó szemei néztek vissza rám. Szerettem ott lenni, azt az energiát érezni, amit ott, mi hoztunk létre. Szerettem, ahogy az élet mozdult, egyszerre, mindenkiben. Nem voltak furcsa pillantások... Nem volt rosszindulat, se megvetés. Nem volt különbség. Mindenki elfogadta a másikat önmaga részeként. Mindenki mosolygott ha rámosolyogtam, s a könnyeimmel küszködtem, ha valakit sírni láttam. Éreztem és érzékeltem.......... mindent! Az életek sokszínűségét, a lüktetést Jóga közben és azt a végtelen harmóniát bennem és körülöttem. Ott voltam abban a vágyott állapotban, amire mind vágyunk.

És igazad volt Szandra! Én is magammal hoztam és viszem tovább. Tudatosan! Minden nap hozzáadva még egy csipettel mindenből. Minden napomat hálával kezdem, mindenért, ami én vagyok, mindenért, ami az életemben jelenleg van és mindenért, ami következik. Új lehetőséget adtál nekem egy fontos felismerésre, amiért neked is nagyon hálás vagyok. Tegnap már fájdalmak nélkül jógázhattam egyedül csukott szemmel, ahogy szeretem. Érzem, hogy ott van még bennem, de már nem okozott a karjaimban fájdalmat. ... Folytatom, teljes tudatossággal..."

A levélmandalát és a róla készült képet pedig egy másik résztvevő készítette, Gyöngyi. Mert ilyen csodákra képes ilyenkor a lélek 🙏.

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page