top of page

Recent Posts

Archive

Tags

Isteni erények

A mai nagyon fontos újhold alkalmából egy idézetet hoztam nektek, egy töredéket Pál apostol első leveléből, a három Isteni erényről, amik a hit, a remény és a szeretet. Ma hajnalban jöttem rá, hogy a tegnapi bejegyzésem ezekről az erényekről szólt!

Nagy lehetőség tényleg a Nyilas-újhold a változásra!

"... A szeretet soha el nem múlik.

A prófétálás megszűnik, A nyelvek elhallgatnak, A tudomány elenyészik.

Tudásunk csak töredékes, Töredékes a prófétálásunk is.

Mikor azonban eljön a beteljesedés, Ami töredékes, véget ér.

Amikor még gyermek voltam, úgy beszéltem, mint a gyermek, Úgy gondolkodtam, mint a gyermek, úgy ítéltem, mint a gyermek. De mikor férfivá nőttem, elhagytam a gyermek szokásait.

Ma még csak tükörben, homályosan látunk, Akkor majd színről-színre.

Most csak töredékes a tudásom, Akkor majd úgy ismerek, Ahogy én is ismert vagyok.

Most megmarad a hit, remény, szeretet, Ez a három, De köztük a legnagyobb a szeretet."

A tökéletes önismeret a szabad élet! Nőj fel, válj önmagaddá, hagyd el a mintákat, gyakorolj fáradhatatlanul!

Hari Om, Alexandra

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page