top of page

Recent Posts

Archive

Tags

Amikor nő benned a fény

Visszatértem a reggel 6 órakor kezdődő itthoni gyakorláshoz és nagyon jól tettem. Nyár óta, sőt már tavasszal 9-kor gyakoroltam, mindig kb. egy órát. De nem volt jó. Egyrészt, 9-kor mindenki számára beindul az élet, jönnek a telefonok, emailek és én nehezen rakom őket félre, nem szeretek más ritmusban áramolni.

Másrészt reggel 9-kor már túl szoktam lenni egy másfél órás sétán a kutyával az erdőben, tehát jól be vagyok melegedve, ezért a jóga viszonylag könnyen megy.

Na de hajnali 6-kor, amikor épp kipattan a szemem, akkor más. Ilyenkor jönnek az igazi tapasztalások. Sokan azt mondjátok, reggel nem tudtok gyakorolni, mert túl merev a test. Hát én mindenkit biztatnék arra, hogy pont ezért érdemes korán reggel. Ilyenkor történnek a komoly dolgok, akkor, amikor még sötét van.

Nekem is feszül a hátam abban a gyertyában, nehezebben egyensúlyozok az egyes harcosban. De mind ez csak megmutatja nagyon a gyengeségeimet. A gyertya fénye rávilágít tűpontosan a lényegre.

Ma is vaksötétben léptem a matracra és a teraszajtó pontosan szemben van a gyakorlóhelyemmel. Nagyon szép látni, ahogy nő kint a fény, úgy nő bennem is a tudatosság fénye. Nincs ehhez fogható! Ha már világos van, ilyet soha nem tudsz megtapasztalni, akkor épp hogy belecsöppensz már a történésekbe.

Hajnalban más, akkor olyan, mintha minden érted történne, a te megértésedért. Azért van akkor csönd, hogy tudj figyelni, befelé. Azért áll minden, hogy legyen tered hova nyújtózkodni. Azért van sötétség, hogy ráébredj, az a fény ott kint a te belső lángod, ami egyre egyre nő.

Soha máskor nem jövök rá olyan összefüggésekre, mint hajnalban, amikor sötét van és nem a két szememmel látok. Akkor van lehetősége a harmadik szemnek, az intuíciónak megnyílni, akkor tudsz igazán a tudatalattiba bepillantani.

Gyertek esténként hozzám gyakorolni, mert együtt csoportban nagyon jó, nagy támogatást kapsz, az energiák összeadódnak. De az mindig csak ismétlés.

Az igazi jóga veled reggel történik, hajnali 6-kor.

Ébredj!

Gyakoroljunk fáradhatatlanul!

Namasté Alexandra

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page